Maseczka z białka

Białko jaja kurzego ma właściwości ściągające, działa odtłuszczająco, matująco i wygładzająco. Maseczka z białka jest wartościowa zwłaszcza zimą, ponieważ chroni skórę przed mrozem i wiatrem.

Białko można łączyć z rozmaitymi składnikami: olejkami eterycznymi (przy wypryskach przyda się olejek z drzewa herbacianego), z żółtkiem, cytryną, mąką, jabłkiem.

Ja postanowiłam przetestować maseczkę z samego białka.

Składniki:

białko z 1 jaja kurzego

Sposób przygotowania:

Ubijamy jajko na sztywną pianę, nakładamy na twarz, zmywamy po 20 minutach.

Prościej być nie mogło:)

Pory nie zmniejszyły się po pierwszym zastosowaniu ale uczucie ściągnięcia było dobrze wyczuwalne. Skóra była wygładzona i matowa. Myślę, że maseczka idealnie nadaje się do cer tłustych. Moja jest wrażliwa i mieszana, ale białko zadziałało dość delikatnie nie powodując podrażnień, czy nadmiernego wysuszenia.

Jako że zostało mi żółtko, postanowiłam wypróbować odżywiającej i wygładzającej maseczki z banana.

    • aleksandra
    • 29 września, 2010

    🙂 i jak ta maseczka z banana i żółtka?Zmiksowalas je razem?
    Przy okazji pytania chciałam wyrazić swą wdzięczność za zamieszczane tu informacje 🙂 Wielkie dzięki! Pozdrawiam serdecznie

  1. No trackbacks yet.

Dodaj komentarz